30 Eylül 2010 Perşembe

Amatör RÖLE, APRS, ECHOLİNK bilgilerinin güncellenmesi.

Merhaba Değerli Telsiz Amatörleri;

Hepimizin bildiği gibi Türkiye' de Telsiz Amatörleri' nin kullandığı APRS, ECHOLİNK, ROLE vs. gibi halka açık olan (bir telsizcinin veya derneğin kurup herkesin istifade ettiği) istasyonlar mevcut. Türkiye' de bunların sayısı azımsanacak kadar değil aslında ancan bu bilgiler paylaşılamadığından dolayı bilen Amatör sayısı az kalıyor haliyle. Bu nedenle bir Amatör olarak benim de sizlerden beklentim, çevrenizde bildiğiniz bir RÖLE, ECHOLİNK, APRS istasyonu varsa bunları paylaşın ki bölgenize yakın olan yada ziyaret eden Amatör istasyonlarda buralardan görüşme yapabilsinler. Aslında bu tür istasyonlara ihtiyacımız var, bunların varlığını bilmeyede tabii. Amatör camia için bunların ne denli önemli olduğunu benim söylememe gerek bile yok aslında.
Birde şu varki herkes kendi dahil olduğu gruptan sorumluymuş gibi hareket ediyor. Bu bilgiler hepimize gerekli ve lütfen en azından bu tür bilgiler için biraraya gelelim tek bir kaynağımız olsun ve sadece onu referans alalım, bu kaynağın nerede yayınlandığının önemi yok yeterki yayınlansın. Benim şimdilik en azından güncellenmesini istediğim bilgi sayfasını sizlerle paylaşıyorum, buradaki bilgileri kendi bölgeniz için kontrol edip varsa gerekli değişikliği bildirirseniz en azından bir başlangıç olacaktır.

TA RÖLE BİLGİLERİ;
Liste için tıklayın.


TÜM TÜRKİYE AMATÖRLERİNE ÇAĞRI !

LÜTFEN BÖLGENİZDE BULUNAN RÖLE, ECHOLİNK, APRS BİLGİLERİNİ GÜNCELLEYİN. YENİ AÇILANLARI BİLDİRİN.
AMATÖR TELSİZCİLER İÇİN BUNUN ÖNEMİ BÜYÜK.


Saygı ve Sevgilerimle
Murat DEMİRTAŞ
TB1CMD

1 Yorum:

Unknown dedi ki...

Ben role uzerinden gorusmelerde ozellikle 439.250 98.8 istanbul sunu gordum beklemede olan amator arkadaslar tamamen sohbete dokmusler mandal boslugu bile vermiyorlar biri roleye girerken her kelimede cagri isaretini girmem gerektigini soyluyorlar ama kendileri bi muhabbete kapildiklarinda uzun bir sure kendi cagri isaretlerini soylemiyorlar ama yeni amatorlere akil vermesinide ihmal etmiyorlar surekli konustuklari roleleri cok benimsemisler yeni amatorleri bu denli sogutuyorlar

Yorum Gönder

Yorumunuzu esirgemeyin.